Solen är här igen

Imorse när man vaknade så vaknade man av solen. Helt underbart att vi har så fint väder idag.
Idag ska snäckan och jag vara ute och njuta av det fina vädret.
Vad ska ni alla hitta på med idag?

Igår satt jag och kollade efter en ny soffa och jag har hittat min dröm soffa nu.
Först ska jag lägga in mina 2st 3 sits soffor och fåtöljen som hör till på blocket och efter att dom har blivit sålda så kan jag köpa soffan jag hittade igår 


Nu ska jag göra ännu en kopp med kaffe och sen ska jag tvätta håret sen är det dags att gå ut och njuta av det fina vädret vi har 



Bildkälla


Ha en underbar dag idag alla

Kommentarer
Postat av: Pernilla

MM härligt att solen är framme...



Vad är det för soffa du hittat?

2010-05-18 @ 12:05:15
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0