Jag är tillbaka i bloggvärlden igen

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen.
Min dator fick jag tillbaka i måndags och det är rätt skönt vill jag lova 

Igår åkte min älskade prinsessa till sin pappa över helgen och kommer hem imorgon igen ♥
Efter att Linus hade hämtat snäckan i stan så gick jag runt i nästan alla affärer och kollade runt lite.
Senare på kvällen gick Emilie och jag på bio och såg Clash of the Titans
Jättebra film och jag kan lätt se den igen om det ska vara så.
Ni inte har sett den ännu så gör det 
Efter bion så gick Emilie och jag till en bar och tog en drink och sen åkte vi hem.
Hur trevligt som helst och Emilie, vi måste göra detta oftare! 

Senare idag så kommer det upp en ny design här inne på min blogg och nu kan jag äntligen börja blogga mera.
Om jag inte bloggar här inne så kan ni alltid läsa min Twilight blogg som jag uppdaterar många gånger om dagen.

Nu ska jag sätta igång med designen och sen dricka ännu en kopp med kaffe.
Ha en fortsatt bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0