En förkyld flicka och hälsat på en valp

Min älskade flicka sover för länge sen.
Hon är förkyld och hostar som bara den men hur pigg som helst och det är skönt.
Idag var vi och hälsade på ett par vänner som har skaffat en liten valp och herregud va söt han är.
Cazandra och valpen lekte med varandra hela tiden och det tyckte dom båda om =)

Nu ikväll så har snäckan och jag varit ute och spelat lite fotboll.
Jätte skoj =)

Jag kan fortfarande inte förstå att jag fick lägenheten.
Så underbart =D
Längtar som en tok tills vi ska flytta.
Nu är det minsann inte länge kvar tills jag fyller 24 år och det är INTE länge kvar tills Eclipse har premiär 
Tiden bara springer iväg för en.

Vad skönt det är att vara tillbaka i bloggvärlden nu.
Som jag skrev i mitt förra inlägg så är Ladies Night biljetterna bokade och jag ska hämta ut dom på torsdag.
Man måste ju vara ute i god tid innan biljetterna tar slut eller hur? 

Jag ska snart göra klart resten av min design sen är jag nöjd.
Vad har ni alla haft för er idag?
Nu ska jag göra en kopp med tea och sen fortsätta med min design.

Ha en underbar kväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0