Bokat tid

Nu har jag bokat tid hos min frisör.
Måndagen den 7 Juni kl 13.00 ska jag dit för att klippa och färga håret.
Inte bestämt mig hur jag ska färga det.
Vill färga underhåret men även göra något annorlunda. Något tips?

Tack Johanna för tipset om ljuslyktorna 
Ska gå in direkt och kolla 

Snäckan och jag kom in för 10 min sen. Cazandra tyckte det var för varmt i solen så hon ville in haha.
Men vi låg ute i solen lite och bara njöt av det varma vädret vi har idag. Underbart 

Nu ska jag fixa lite kall dricka till oss och sen ut igen.
Önskar er ännu en gång en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Underbart väder, har med vatt ute nästan hela dagen =)

2010-05-18 @ 15:03:13
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Får jag ge ett tips så färga inte underhåret, snyggare att göra slingor ist.

2010-05-19 @ 12:01:19
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0