Wonderful weather and soon we will go out

Hej vänner....

Förlåt för en dålig uppdatering här inne.. Mitt internet dör hela tiden utan anledning.. Men nu funkar den för stunden i alla fall..

Solen lyser så underbart vackert ute idag så om en stund ska snäckan och jag ut och njuta av de vackra vädret. Vi ska möta upp Lisa med familj och sen ska vi låta våra charmtroll till barn få leka där ute. Colin och Cazandra leker så fint tillsammans och de glädjer både Lisa och mig då Colin är 5 år och min prinsessa blir 3 till sommaren 

Veckorna går så fruktansvärt fort.. Det är redan onsdag och ikväll är det Grey's anatomy. Någon mer som är helt tokig i den serien?

Snäckan sitter och äter en macka och spelar på sin Hello Kitty dator och jag dricker en kopp kaffe och ska snart lägga in tvätten i torktumlaren.. Jag har vikt ihop så mycket ny tvättade kläder men jag har knappt någonstans att lägga in dom.. Dåligt med garderober här tycker jag.

Jag har funderat mycket på en sak ( hemligt än så länge ). Men ja, det blir nog så.. Nu undrar nog många vad jag menar men inte lönt att fråga just nu.. 

Nu ska jag lägga in tvätten i torktumlaren och sen ska vi ut.. Have a wonderful Wednesday all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0