Monday, March 22

Hej vänner....

Helgen är över och nu är de måndag igen. I lördags åkte jag in till stan och där mötte jag upp min vän Emilie 
Vi gick till Hemmakväll där jag hade bokat Bellas Box - New  Moon som ni kan se i min Twilight blogg
Sen efter vi hade varit på Hemmakväll så gick vi runt i stan lite och sen åkte vi hem till Åhus..
Vi bestämde att vi skulle åka på bio men vi ångrade oss sen hehe.. Vi bestämde istället för att beställa kebab tallrik och gå och handla lite på kvantum så vi hade något gott till kvällen när vi skulle kolla på film här hemma..

Sen på söndag morgonen så vaknade vi av att vi hörde konstiga ljud i lägenheten/huset så de va bara att gå upp.. Gjorde kaffe och frukost och sen satt vi i soffan och snackade lite och kollade på Animal Planet.. Och jag ryser i hela kroppen av att se de.. Hur f*n kan folk behandla djur på de sättet? Jag satt med tårar i ögonen och mådde illa.. USCH!! SKÄMS!! Efter vi hade kollat lite på tv så gick vi ut och gick en runda och begav oss till kvantum.. Bra träning och så skönt att gå såna långa rundor.. På kvällen kom min älskade flicka hem 

Idag ska jag städa och tvätta.. Sen ska snäckan och jag ska ut och gå en runda och fixa en sak ( Hemligt ).. Hoppas man får ett glatt besked.. Håll tummarna alla.. Nu ska jag ta en kopp kaffe till och lägga in tvätten i maskinen.. Tur att man har egen tvättmaskin och torktumlare 
Men jag skriver mera senare idag..

Have a wonderful Monday everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0