Lugn dag idag

Ja, de blir en lugn dag idag för snäckan och mig. Vi har varit uppe sen 08.45 och vi har ätit en god frukost, vi har busat och mkt mer bus kommer det att bli  Jag ska snart börja att städa och tvätta lite sen ska vi ut och leka lite på lekplatsen som är här utanför vår trädgård..

Imorse så kom snäckan in till mig och väckte mig.. Det första man hör är: Gomojon ( Godmorgon ) mamma och klappade mig så fint på kinden. Sötnos min 

Förra veckan så beställde jag 2st prover för att gå ner i vikt, stod att de skulle va en snabb leverans men jag har minsann inte fått hem dom ännu.. Konstigt.. Inte för att de va dyrt, kostade bara 9kr st för 2 prover.. Undrar om det funkar annars ska jag börja med OneWeek igen som funkade superbra på mig.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till sen ska jag börja att städa.. Tvätten är redan i tvättmaskinen.. Have a wonderful Thursday all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0