Eyeglasses

Näe nu får jag minsann skaffa mig glasögon och jag har hittat ett par jätte fina som jag skickade hem gratis för att prova.. Dom är så snygga i verkligheten.. Beställde hem två par till men nej dom passade inte mig så bra..
Så dessa fina ska jag minsann ha..


Så imorgon när snäckan har åkt till pappa sin så ska jag åka in till stan för att göra en syn undersökning och se hur dålig min syn är..
Jag är så närsynt så jag kommer nog få en chock imorgon när man väl gör undersökningen.. * nervös *

Är dom fina?

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Ja glasögonen var grymt snygga! Jag skulle behöva skaffa brillor med... men det är så jävla dyrt. Vad fina bilder du har i bloggen!

Hoppas allt är bra med er!

kram

2010-03-18 @ 16:07:47
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: lisa

ja mena du skulle ring anär du ska ti stan om du vill ses vi ska ju ändån in! kramis

2010-03-19 @ 08:43:55
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0