Underbart väder idag

Hej alla. Jag har varit dålig på att uppdatera men sånt händer särskilt när datorn har kraschat helt och hållet. Idag har snäckan och jag varit ute hela dagen. Vi gick först en lång runda och sen inom affären. När vi sen kom hem så packade vi upp det vi hade köpt och sen gick vi ut i trädgården. Skulle ha köpt blommor som vi den skulle plantera men fanns inget på kvantum.. Får gå inom blomster affären imorgon och kolla vad dom har för något fint där. Hur skönt som helst att våren äntligen är kommen eller hur? Nu ikväll har snäckan och jag busat uppe på hennes rum, vi byggde en koja och det var uppskattat kan jag lova :) Nu ligger vi här hemma i soffan och är helt slut. Snäckan kollar på tecknad och gäspar som bara den så det blir läggdags för henne snart skulle jag tro. Näe nu ska jag göra en kopp med vanilj te med mjölk i och sen ska jag göra iordning min älskade flicka för natten. Ha en underbar kväll alla.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej Hej!

Allt bra? Ska du på mötet eller de, den 7e ? jag tänkte ta tag i origlame lite nu haha.

kram

2010-04-08 @ 11:59:39
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Låter som om ni haft en finfin dag!

kramar

2010-04-09 @ 12:50:07
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0