Idag ska min dator in på lagning

Igår ringde jag dom med datorn ännu en gång fast denna gången till dom som ska komma och hämta min dator. Så idag mellan 10-14 ska dom komma. Det betyder att vi inte får lämna huset tills dom har varit här och hämtat datorn. Skulle inte förvåna mig om dom kommer prick kl 14.

Igår köpte jag hårfärg inte den färgen jag ville ha men det blev mörkbrunt men blir nästan svart i mitt hår. Måste in till stan och hitta något fint idag eller imorgon då snäckan och jag ska på konfirmation på söndag. Och vad ska man köpa? Om ni har några förslag så säg till :)

Idag är det fint väder ute så medans vi väntar på att dom ska hämta min dator för lagning så ska vi vara ute och cykla lite.

Johanna, jag hör av mig om en stund till dig så kan vi bestämma när vi ska ses :)

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe till sen ska jag göra snäckan fin i håret med hennes nya hårband :) Ha en fortsatt bra dag idag alla :)

Kommentarer
Postat av: hanna

hej hopp!

Har ni flyttat eller ???

När blev mötet?

kram

2010-04-29 @ 16:22:31
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Skönt att den funkar igen nu ju =)

2010-05-15 @ 22:09:44
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0